هواداران پدیده شیمی کشور

تجلیل از معلم دلسوز و همیشه استاد...مهندس محمد عسگری

هواداران پدیده شیمی کشور

تجلیل از معلم دلسوز و همیشه استاد...مهندس محمد عسگری

  • ۱
  • ۰

محمد عسگری کیست؟

محمد عسگری پدیده شیمی کشور . ایشان از اساتید دلسوز و بنام شیمی کنکور و دبیرستان در شهرهای تهران _ کرج _قزوین _اهواز _ کرمان _ گرگان _ تبریز _ مشهد _ کاشمر _ رامسر _ تنکابن _ شهرکرد _ هشتگرد _ نظرآباد و ... می باشند. 
چیزی که ایشان را از بقیه اساتید متمایزکرده سبک تدریس ایشان است. استاد عسگری تمام مفاهیم درس شیمی را به زبان ساده و دلنشین تدریس کرده و سپس راه حل های تکنیکی بی نظیر را به دانش آموزان کنکوری ارائه میکنند.
مجموعه فنون ایشان موسوم به ((تکنیک DT ))است که یادگیری این نکات شگفت انگیز منجر به پاسخگویی سریع می شود.
استاد عسگری مولف دی وی دی های آموزشی انتشارات گاماپلاس و کتاب های آموزش شیمی جامع و مجموعه تست های مشابه کنکور سراسری هستند.
علاوه بر تدریس شیمی در بحث مشاوره و برنامه ریزی هم صاحب سبک اند. به عقیده بسیاری از دانش آموزان (( با پشتیبانی استاد عسگری به همه جا میشه رسید.))
این وبلاگ برای قدردانی و تجلیل از زحمات این استاد بزرگ در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تاسیس شده.
با نظرات سازنده خود ما را یاری کنید.



  • ۹۴/۰۶/۲۲
  • امیر حسین شجاعی

استاد عسگری

شیمی

شیمی کنکور

محمد عسگری

نظرات (۳)

استاد عسگری که واقعا محشره.من همه زندگیمو مدیون ایشونم
پاسخ:
بله
منم مثل شما شاگرد ایشون بودم 
سلام وقت بخیر من شیمیم خیلی ضعیفه چون لیسانس دارم و میخوام دوباره کنکور شرکت کنم به نظر شما  دی وی دی شیمی استاد عسگری خوبه واسه دروس دیگه پیشنهاد شما چیه
؟
با تشکر
پاسخ:
سلام من خودم شاگرد استاد عسگری بودم وو از هرنظر ایشون رو تایید میکنم.واقعا اگر به حرفاش گوش کنید موفق میشید. در حال حاضر بهترین دی وی دی های شیمی بازار کنکور مال ایشونه 
سلام میشه بگید برای تدریس شیمی استاد عسگری بهتره یا آقاجانی
پاسخ:
سلام 100 درصد استاد عسگری

ایشون در کنکور 95 بین 64 استاد شیمی مطرح کشور در 28 دقیقه شیمی کنکور رو 100 زدن!!!!

و نفر اول شدن
بعد ایشون دکتر بابایی 100 زد ولی در تایم 34 دقیقه



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی